Ce a primit o turistă care și-a comandat meniul zilei la un restaurant din Neptun
Stațiunea Neptun se numără printre zonele de pe litoralul românesc unde turiștii se adună în număr mare. În plin sezon estival, 90% din spațiile de cazare sunt ocupate de cei care caută o oază de răcoare și relaxare.
Unii au parte de experiențe neplăcute, așa cum este cazul unei femei care s-a plâns pe rețelele sociale. Turista și-a comandat meniul zilei, la un restaurant din Neptun, cu prețul de 28 de lei.
Între orele 19:00 – 22:00, exista chiar o reducere de 50%. Conform postării de pe Facebook, turiștii puteau alege dintre mai multe preparate. De exemplu, la prețul afișat, primeau: ciorbă de pui / porc / legume, cu șnițel, piure și o porție de varză.
Pentru aceeași bani, puteau opta pentru ciorbă, pește, orez, lămâie sau usturoi mujdei. În meniul zilei oferit de restaurantul din Neptun se găseau o porție de ciorbă, un fel principal și o porție de varză.
Andreea, atrasă de preț și de amplasarea restaurantului, a ales să ia masa aici, alături de cei cu care se afla în vacanță. Experiența, însă, a fost una care a lăsat-o cu un gust amar la final.
Conform spuselor sale, șnițelul a fost crud, iar porțiile de mâncare potrivite, mai degrabă, pentru copii. Cu toate că ales să nu se certe cu patronii locului, a decis că nu va mai merge niciodată acolo.
„Noi am mâncat o singură dată la ei. Am comandat 3 meniuri la fel și în toate șnitelul a fost crud. Din punct de vedere cantitativ, aș spune că e un meniu potrivit pentru copil. Ciorba, cel puțin, era în bol mic de salată.
Am servit acolo doar pentru că am vrut să stăm mai mult pe plajă în ziua aceea. Cu părere de rău, dar eu nu pot să mănânc crusta de la șnițel neprăjită, carne crudă nici atât. Eu nu mă cert cu nimeni, dar a doua oară nu mai merg, cu siguranță data viitoare o să alegem o stațiune în care am mai fost. În străinătate turismul e la alt nivel, nu putem compara”, a spus turista, conform cancan.ro.