NewsSocietate

Verificări în unitățile de învățământ din Gorj înainte de începerea noului an școlar

Prefectul județului Gorj, Marcel-Petrică Iacobescu, a convocat astăzi, 25 august 2022, la sediul Instituției Prefectului Județului Gorj o întâlnire la care a participat comisia de verificare a stadiului de pregătire a unităților de învățământ preuniversitar din județul Gorj, pentru buna desfășurare a procesului educațional în anul școlar 2022-2023.

La ședința de lucru au participat reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Gorj, Inspectoratului de Poliție Județean Gorj, Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Lt. Col. Dumitru Petrescu” al Județului Gorj, Inspectoratului de Jandarmi Județean ”Tudor Vladimirescu” și Direcției de Sănătate Publică Gorj.

Comisia constituită va stabili trei echipe mixte care se vor deplasa în toate unitățile de învățământ din județ, în perioada 29.08.2022 – 2.09.2022, pentru a verifica modul de implementare a măsurilor privind pregătirea unităților de învățământ preuniversitar din județul nostru, după cum urmează:

– Responsabilitatea asigurării măsurilor de menținere a ordinii publice și pazei în unitățile de învățământ și în proximitatea acestora;

– Modalitatea de încălzire a unităților școlare și stadiul realizării acțiunilor de igienizare și aprovizionare cu combustibili a unităților de învățământ;

– Securitatea la incendiu, clădiri autorizate, clădiri neautorizate, clădiri care nu fac obiectul autorizării, echipate cu hidranți, echipate cu instalații de detectare, semnalizare și alarmare;

– Mijloacele de transport școlar;

– Acțiuni de verificare a respectării normelor și măsurilor de protecție sanitară, inclusiv zonele de depozitare și distribuția produselor din programul laptele și cornul;

– Stadiul realizării lucrărilor de investiții, reabilitări și reparații (utilități), pe unități de învățământ;

– Starea grupurilor sociale (amplasament, racordare apă curentă, igienizare, etc.);

– Analiza înființării, la nevoie, a unor clase pentru elevii ucrainieni precum și a unor programe de învățare a limbii române;

– Asigurarea burselor școlare în conformitate cu legea în vigoare;

– Delimitarea cu exactitate a zonelor de competență pentru profesorii de serviciu și prezența acestora în rândul elevilor;

– Colaborare eficientă, apropriată între directorii de școli și primari.

 

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button