News

Serviciul Român de Informații face angajări

Ești absolvent de studii superioare în domenii tehnice și vrei să lucrezi în Serviciul Român de Informații? Acum ai ocazia!

SRI caută administrator sisteme informatice şi de comunicaţii.

Cerinţele postului:

absolvent de studii superioare în domenii tehnice, preferabil profil tehnic în ştiinţe exacte (matematică, informatică), inginereşti (calculatoare şi tehnologia informaţiei, electronică şi telecomunicaţii, inginerie electrică, inginerie sisteme) sau ştiinţe economice – specializări tehnice (cibernetică, statistică şi informatică economică);

Competenţe:

cunoaştere resurse hardware/echipamente informatice şi de comunicaţii (sistem de calcul, de imprimare, de multiplicare/multifuncţional, de alimentare/UPS, terminal mobil, switch, router, firewall); cunoaştere tehnologii reţele de calculatoare (protocoale de reţea, VPN, rutare); experienţă de lucru în reţele şi cablare structurată (cupru şi fibră optică); cunoştinţe privind utilizarea sistemelor de operare/distribuţiilor Windows/Linux/MacOS/Android/iOS; experienţă în operarea Microsoft Windows Server 2016/2019 şi Active Directory; cunoştinţe privind mecanismele de securitate existente la nivelul sistemelor informatice şi de comunicaţii; capacitate de organizare, abilităţi de comunicare şi colaborare/lucru în echipă; capacitate de planificare şi prioritizare a sarcinilor primite, atenţie la detalii; atitudine fermă, proactivă faţă de muncă; instalarea, configurarea şi întreţinerea reţelelor: cablarea structurată (implementarea şi testarea reţelei, configurarea echipamentelor pasive de reţea); configurarea/utilizarea echipamentelor de reţea şi aplicarea măsurilor de securitate la nivelul acestora; monitorizarea reţelelor de date-voce şi depanarea deranjamentelor/disfuncţiilor apărute.

Administrarea sistemelor informatice: implementarea soluţiilor informatice/reconfigurarea soluţiilor hardware;
instalarea şi configurarea sistemelor de operare (Windows, Linux, MacOS, Android, iOS); implementarea politicilor de securitate şi măsurilor INFOSEC; actualizarea programelor existente/implementarea noilor software; monitorizarea şi managementul configuraţiei hardware şi software; administrarea domeniilor – Active Directory; managementul conturilor – Account Management. monitorizarea şi asigurarea disponibilității aplicaţiilor/serviciilor instalate pe infrastructura hard-soft administrată; mentenanţa echipamentelor /sistemelor şi soluţionarea disfuncţiilor semnalate de utilizatori (troubleshooting); oferirea suportului tehnic hardware, software şi de comunicaţii utilizatorilor.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button