News

Care este site-ul cu prețuri mai mici decât Shein și Temu

Amazon.com impune plafoane stricte de preţuri pentru ceea ce comercianţii pot percepe pentru produsele lor pe o nouă platforma low-cost pe care gigantul comerţului electronic se pregăteşte să o lanseze, informează News.ro.

Limitele de preţ ale companiei includ 8 dolari pentru bijuterii, 13 dolari pentru chitare şi 20 dolari pentru canapele, potrivit The Information, care a citat mesaje de la Amazon către comercianţi.

Amazon intenţionează să livreze comenzi către clienţii americani direct de la o unitate din Guangdong, China, se arată în raport, adăugând că percepe vânzătorilor taxe mai mici de onorare pentru articolele vândute prin noua platformă.

Compania lansează un site cu preţuri scăzute pentru a face faţă concurenţei site-urilor de reduceri precum Temu şi Shein, a căror popularitate a explodat datorită preţurilor lor scăzute. Plafoanele de preţ, dacă sunt puse în aplicare, ar reprezenta o schimbare de strategie pentru Amazon, care în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.

Acest lucru vine într-un moment în care compania vede semne de slăbiciune în vânzările cu amănuntul. Vânzările magazinelor sale online au crescut cu doar 5% în al doilea trimestru, încetinind de la o creştere de 7% în primul trimestru.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button