Brandul prezent în viața românilor pe timpul comunismului reînvie
Brandul prezent în viața de zi cu zi a românilor pe timpul comunismului care reînvie spectaculos pe piața internă. Totul se va întâmpla chiar din luna octombrie a acestui an.
Aflat de 20 de ani pe piața cărnii din țara noastră, Smithfield România anunță un amplu proces de rembranduire. Începând cu octombrie 2024, compania va funcționa sub denumirea ”Comtim Romania SRL”.
Astfel, va fi readus la viață brandul tradițional Comtim, cel mare mare producător de carne de porc din sud-estul Europei în perioada comunistă. Obiectivul acestui proces este acela de a oferi publicului ”o imagine clară asupra valorilor și misiunii companiei, precum și asupra modului sustenabil în care se produce carne de porc 100% românească”.
La două decenii de existență pe piața românească, compania anunță că dorește să prezinte evoluția sa, una puternic ancorată în tradiția locală dar totodată orientată cu optimism și încredere spre viitor.
”Noul nume aduce un tribut pentru tot ce a însemnat Comtim în trecut și pentru profesioniștii care au pus industria cărnii la loc de cinste. Motiv de mândrie regională și chiar națională, brandul Comtim spune o poveste memorabilă a unei tradiții românești.
Echipa noastră duce acum mai departe legenda unui brand de carne cu tradiție națională și gust autentic românesc și ne prezentăm publicului așa cum suntem: o companie solidă care setează standardele de excelență în industrie”, a declarat Goran Panici, Director General Comtim România, conform Timișoara Știri.
Comtim Timișoara a fost înființat în anul 1967. A devenit rapid cel mai mare producător industrial de carne de porc din România. Combinatul de prelucrare a cărnii de porc a dominat întreaga piață din sud-estul Europei.
Compania din vestul țării avea 15.000 de angajați în 1989. Capacitatea fabricii era de peste 100.000 de animale. Comtim a rezistat și în primii ani de după Revoluție.
În perioada de glorie, Comtim creştea anual 1,5 milioane de porci. Era un brand de țară de mare succes. În anul 1991, firma din Timișoara avea 71 de puncte de lucru, din care 38 erau ferme de creștere a porcilor, un lanț de magazine, fabrici de nutrețuri și abatoare în trei județe. Combinatul a funcționat până în 1999.