Schimbare pentru clienții Hidroelectrica. Se aplică de marți, 10 iunie
Începând cu data de 10 iunie 2025, Hidroelectrica anunță extinderea programului de funcționare pentru centrul de Relații cu Clienții din București, ca răspuns la creșterea semnificativă a numărului de solicitări venite din partea clienților casnici.
Măsura vizează îmbunătățirea experienței clienților și reducerea timpilor de așteptare, compania luând decizia de a dubla și numărul de consultanți care activează în acest punct de lucru.
Centrul este situat pe Bulevardul Ion Mihalache nr. 15–17, la parter, iar noul program de lucru va fi următorul: de luni până joi, între orele 10:00 și 16:00, iar vineri între 10:00 și 12:00.
Această ajustare vine în sprijinul clienților care aleg să interacționeze direct cu un consultant în procesul de contractare sau pentru alte solicitări.
Totodată, Hidroelectrica încurajează utilizarea portalului online, care rămâne cea mai simplă și rapidă opțiune pentru încheierea contractelor de energie electrică. Platforma digitală este disponibilă non-stop, 24/7, și permite finalizarea contractului în doar 10 minute, din orice locație.