News

După ce o tânără a acuzat că a găsit sticlă în crenvurștii cumpărați, Kaufland reacționează: ‘Fragmentul străin este, de fapt, plastic’

O tânără din Iași, care a cumpărat un pachet de crenvurști „Vreau din România”, a acuzat că a găsit bucăți de sticlă într-un crenvurști.

În acest context, reporterul Bugetul.ro le-a solicitat, ieri, reprezentanților Kaufland România un punct de vedere cu privire la acuzațiile aduse de tânăra Laura B.

Kaufland România a transmis :

„La Kaufland România, ne dorim ca fiecare produs comercializat în magazinele noastre să reflecte angajamentul nostru față de consumatori și față de standardele înalte de calitate și prospețime pe care le promovăm. De îndată ce am luat la cunoștință situația relatată de clienta noastră, am demarat verificări interne imediate, alături de furnizorul produsului, pentru a identifica cauzele acestei situații.

Pe fluxul de fabricație a produsului în cauză, crenvurștii de pui marca „Vreau din România”, nu se utilizează ustensile sau echipamente confecționate din sticlă. Prin urmare, riscul de contaminare cu sticlă în cadrul procesului de producție este extrem de redus. Analiza imaginilor indică faptul că fragmentul străin este, de fapt, plastic, provenit de la filmul termoformabil utilizat pentru ambalarea produsului. Conform feedback-ului furnizorului nostru, cel mai probabil o astfel de bucată de material plastic a ajuns în caserola cu crenvurști.

Ne pare rău pentru situație și dorim să vă asigurăm că s-au dispus urgent măsurile de corecție și prevenție necesare, pentru a evita repetarea unui astfel de incident.

Dorim să o invităm pe doamna Laura B., clienta noastră, să ne contacteze direct, la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, pentru a discuta despre acest incident și a-i oferi asistența necesară.

Mulțumim.

Cu stimă,
Biroul de presă Kaufland România”.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button