News

Ce se întâmplă cu magazinele Profi după ce au fost preluate de Mega Image

Mega Image a preluat deja 1.700 de supermarketuri și magazine de proximitate în urban și rural odată cu achiziția Profi, finalizată pe 3 ianuarie 2025, scrie economica.ro.

Acum, Ahold Delhaize a anunțat o investiție suplimentară de 150 de milioane de euro pentru deschiderea a aproximativ 100 de magazine sub brandul Profi şi estimează că această expansiune va contribui cu venituri suplimentare de trei miliarde de euro în 2025.

Totuşi, retailerul olandezo-belgian estimează că procesul de integrare va avea un impact temporar asupra profitabilității în Europa, urmând ca această scădere să fie compensată de îmbunătățiri în alte regiuni.

Achiziția Profi a dublat deja prezența Ahold Delhaize în România, unde compania deținea deja aproximativ 1.000 de supermarketuri Mega Image.

„Vom prioritiza și vom extinde sfera de aplicare a investițiilor în prețuri, vom accelera deschiderea și remodelarea de noi magazine și vom extinde tehnologiile care au un istoric dovedit și de succes, cum ar fi platforma noastră de comerț electronic PRISM și tehnologia noastră Gambit pentru media de retail. În același timp, ne vom concentra și pe integrarea Profi, cel de-al 17-lea mare brand local al nostru, în România, care va adăuga trei miliarde de euro în vânzări”, a declarat Frans Muller, președinte și CEO al Ahold Delhaize.

Ahold Delhaize a anunțat pe 4 decembrie 2024 că a primit aprobarea autorităților române pentru achiziția Profi Rom Food SRL de la MidEuropa:

„Combinația va completa și va extinde prezența existentă a Ahold Delhaize în România pentru a deservi mai bine zonele urbane și rurale. Potrivirea puternică a formatelor și ofertele Profi și Mega Image către clienți le vor permite să servească mai bine consumatorul român, stimulând atât creșterea vânzărilor, cât și profitabilitatea”.

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button