News

Angajări la Consiliul Județean Gorj

Consiliul Județean Gorj a scos la concurs un post vacant de consilier, clasa I, grad superior, în cadrul Compartimentului Gestionare optimizată a drumurilor publice și a situațiilor de urgență. Dosarele de concurs se depun în perioada 15 noiembrie-4 decembrie 2024 la sediul instituției.

Proba scrisă a concursului va avea loc în data de 16 decembrie 2024, ora 13.00. Cei care vor să se înscrie la acest concurs trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Ştiinţe inginereşti (Domeniul fundamental), Inginerie civilă (Domeniul de licenţă), Căi ferate, drumuri şi poduri (Specializarea), Amenajări şi construcţii hidrotehnice (Specializarea), Construcţii miniere (Specializarea), Construcţii pentru sisteme de alimentări cu apă şi canalizări (Specializarea), Inginerie urbană şi dezvoltare regională (Specializarea), Infrastructura transporturilor metropolitane (Specializarea), Drumuri, poduri şi infrastructuri militare (Specializarea), Inginerie geodezică (Domeniul de licenţă), Măsurători terestre şi cadastru (Specializarea)

-Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani

-Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Publicitate

Articole asemănătoare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button