Reabilitarea Palatului Administrativ din Târgu-Jiu a intrat pe lista sinteză a Companiei Naționale de Investiții. Imobilul a fost grav afectat de cutremurele din 13-14 februarie și miile de replici care au urmat. Investiția de reabilitare a fost evaluată la aproximativ 15 milioane de euro. Conducerea Consiliului Județean Gorj vrea să mute angajații din aparatul propriu al președintelui Cosmin Popescu și Direcția de Evidența Persoanelor în alte clădiri mai sigure pentru angajați. „Palatul Administrativ este inclus pe lista sinteză a Companiei de Investiții. A cerut o listă de documente. Așteptăm aprobarea obiectivului. (…) Din primele estimări, lucrarea va depăși 15 milioane de euro. Este foarte greu de evaluat, ținând cont că avem o zona de monument istoric, care a fost grav afectat de cutremurele din 13 și 14 februarie si următoarele replici. Cu siguranță, va trebui să ne mutăm. Au fost doua replici de 2,9 grade pe scara Richter și s-a accentuat situația. Vom lansa, în perioada următoare, o procedură de achiziție publică transparentă pentru a găsi mai multe locații pentru aparatul propriu al Consiliului Județean Gorj, Direcția de Evidență a Persoanelor, astfel încât să ne desfășurăm activitatea în bune condiții pentru noi și pentru cei care ne vizitează zilnic. Noi avem 158 de angajați. Va trebui să găsim spații care să îndeplinească normele impuse de ISU la incendiu. Vom cere și o expertiză tehnică pentru a vedea că este sigură clădirea în care ne vom muta”, spune președintele Consiliului Județean Gorj. Cosmin Popescu anunță că va face solicitare către Primăria Târgu-Jiu și Inspectoratul Școlar Județean pentru a identifica clădiri care ar putea fi puse la dispoziție Consiliului Județean pentru relocarea activității funcționarilor din aparatul propriu. Dacă nu se va găsi, se va apela la societăți comerciale sau persoane fizice care dețin clădiri în care ar putea fi mutați funcționarii din CJ.